چجوری اعتماد کنم؟

چجوری اعتماد کنم؟

– چرا و چگونه باید به “ فروشگاه اینترنتی فیت اکس” اعتماد کنم ؟

برای اعتماد به فروشگاه اینترنتی “ فیت اکس fitex ” دو عامل اصلی و مهم وجود دارد که ما این عوامل را برای شما شرح می دهیم.

  • داشتن enamad ” اینماد ” ، دلیل اول برای اعتماد به فیت اکس:

این روزها فروشگاه های اینترنتی در حال افزایش هستند. یکی دو سالی ست که تقریبا این امکان به وجود آمده است که می توان هر گونه کالا یا خدماتی را به صورت آنلاین تهیه کرد. از لباس و کفش گرفته تا اجناس خاص و تخصصی در زمینه های گوناگون همه و همه، همین جا به فاصله فشردن چند دکمه کیبورد در خدمت کاربران اینترنتی است.

این موضوع تسهیلات بسیاری را فراهم کرده است و دسترسی به احتیاجات را بسیار ساده تر از قبل کرده است، اما سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که چگونه می توان به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد؟
در صورتی که مبلغ فاکتور به صورت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی به فروشگاه اینترنتی پرداخت شود آیا تضمینی برای دریافت سرویس مناسب وجود دارد یا خیر؟

آیا ممکن است که فروشگاه اینترنتی کلاه بردار باشد؟ و بسیاری سوالات دیگر که در ذهن افراد نقش می بندد.

ما به شما راهکار نحوه اطمینان و اعتماد به یک فروشگاه اینترنتی را معرفی می کنیم.

در هر کشوری سامانه های مختلفی جهت ایجاد قوانین و چهارچوب کاری سایت ها و فروشگاه های اینترنتی وجود دارد. نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی راهکار مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت تایید هویت کسب و کارهای اینترنتی در کشور عزیزمان ایران است.

هر وب سایتی جهت دریافت مجوز خرید و فروش برخط (online) نیاز است که قبل از شروع به کار از این سامانه مجوز دریافت کند. صاحبان کسب و کارهای اینترنت جهت دریافت مجوز مشهور به اینماد می بایست که اطلاعات کامل کسب و کار خود را در این سامانه اظهار کنند.

این اطلاعات شامل اظهار شخصیت حقوقی یا حقیقی صاحب یا صاحبان کسب کار، اطلاعات سامانه آنلاین و همچنین اطلاعات مرتبط با کالاها یا خدماتی ست که به صورت آنلاین ارائه می شود.

در تصاویر زیر برخی از اطلاعاتی که در این سامانه اظهار می شود قابل مشاهده است :

تصویر ۱ : اطلاعات صاحب فروشگاه ( شخصیت حقیقی ) که می بایست در سامانه با آدرس قید شده در بالا و تصویر، وارد و جستجو شود.

 

 

تصویر ۲ : اطلاعات حوزه کالا یا خدماتی که در رابطه با کسب و کار ما در سامانه آنلاین اینماد موجود می باشد، که به صورت واضح پس از جستجو ارائه می گردد.

 

 

در نهایت بعد از اظهار اطلاعات فوق، سامانه اینماد این اطلاعات را بررسی می کند و در صورتیکه کسب و کار اینترنتی، جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیک تایید شود، اینماد به کسب و کار اعطا می شود و سایت اینتنرنتی می بایست که این نماد را مانند تصویر زیر در وب سایت خود اعلام کند.

نکته : اینماد یک عکس نیست. عکس نماد روی سایت از طریق یک پیوند به صورت اتوماتیک از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی تولید می شود. با کلیک روی این عکس می بایست صفحه ای مانند آنچه در تصویر زیر می بینید باز شود.

 

 

در صفحه بالا به دو نکته بسیار مهم باید توجه شود.

  1. آدرس صفحه باز شده، می بایست که همانطور که در عکس با کادر قرمز مشخص شده است enamad.ir شروع شود.
  2. آدرس و مشخصات ذکر شده در این صفحه می بایست با مشخصات ذکر شده در سایت مطابقت داشته باشد.

در صورتیکه وب سایتی موفق به اخذ اینماد شده باشد، می تواند مجوز اتصال به گیت وی بانکی را دریافت کند.

هم اکنون مشخص شده است، در صورتیکه وب سایتی به گیت وی بانکی معتبر متصل و دارای اینماد باشد، تمامی اطلاعات هویتی خود را اظهار کرده است و این اطلاعات در پایگاه داده مرکز توسعه تجارت الکترونیک ثبت شده است و می توانید به ما اعتماد کنید زیرا کسب و کارهای اینترنتی در قبال دریافت این مجوزات چهارچوبی را می پذیرند، جزئیات این چهارچوب از طریق این پیوند در سایت اینماد قابل مطالعه است.

  • دلیل دوم برای اعتماد به فیت اکس:

فروشگاه اینترنتی فیت اکسدر راستای افزایش فروش و ارایه ی خدمات بهتر حوزه فضای مجازی، در شهر تهران دارای فروشگاه فیزیکی با امکان مراجعه ی حضوری می باشد. مشتریان عزیز می توانند برای دریافت سفارش خود بصورت حضوری به فروشگاه فیزیکی ما مراجعه نمایند. همچنین داشتن آدرس ثابت، فروشگاه اینترنتی فیت اکسرا نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی که بعضا تنها با یک شماره موبایل و یا شماره های ثابت دایورتی و آدرسهای جعلی اقدام به راه اندازی سایت می نمایند قابل اعتمادتر ساخته است .

فروشگاه فیزیکی فیت اکسدر آذرماه ۱۳۷۸ با مدیریت مجتبی بیانی به طور رسمی در زمینه تولید و فروش تجهیزات و پوشاک تخصصی ورزشهای رزمی آغاز به کار کرد و پیش از آن نیز دارای سابقه ۳۰ ساله در زمینه های مختلف ورزشی و رزمی با نام تجاری دیگری بود و از سال ۷۸ تا کنون فروشگاه فیت اکس همواره در تلاش برای تولید و تهیه مرغوب ترین پوشاک و تجهیزات تخصصی ورزشهای رزمی برای ورزشکاران و علاقه مندان این رشته ها بوده و خواهد بود . همچنین با توجه به اینکه تولید و ساخت تعدادی از تجهیزات رزمی در کشور امکان پذیر نبوده و یا توجیه اقتصادی نداشته است ، برنامه ریزی مدیریت فروشگاه فیت اکسبر آن شد که واردات آن دسته کالا را در برنامه کاری خود قرار دهد و خوشبختانه تا حد زیادی هم موفقیت آمیز بوده و می باشد .

در سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بین المللی ISO 10004 در زمینه رضایتمندی مشتری و گواهینامه استاندارد بین المللی GDP در زمینه عملکرد خوب در توزیع و پخش از شرکت BQS CERTIFICATE UK شدیم که از این بابت نیز باید قدردان مشتریان وفادار خود باشیم .

– پرداخت امن (Secure payment) در فروشگاه اینترنتی فیت اکس:

فروشگاه اینترنتی فیت اکس با انعقاد قرار داد با بانک ملت و بانک سامان ، اخذ موافقت نامه های لازم و اعطای تعهدات مناسب به بانک مکان امن برای خرید های شما هموطنان عزیز می باشد و کلیه پرداخت ها در بستر پروتکل ssl با امنیت بالا صورت گرفته و از هر نظر مورد تایید بانک و قابل پیگیری می باشد.

با آرزوی خریدی مطمئن و آسان برای شما هموطنان عزیز در فروشگاه اینترنتی فیت اکس

 

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!